لوازم خانگی برقی

هر آنچه باید در مورد اتو بخار بدانید

اتو بخار

اتو بخار دارای انواع و مدل‌های متفاوت با ویژگی‌های متنوعی است. وقتی از ویژگی‌ها و تفاوت اتو بخار از فروشنده‌ها سوال پرسیده می‌شود، جواب‌های متنوع و متناقضی داده می‌شود، که گاهی موجب گیج شدن مشتریان می‌گردد. به همین دلیل کارشناسان ما در خانه چی تصمیم گرفتند، یک راهنمای کامل و جامع در مورد خرید اتو بخار تهیه نمایند، تا شما با اطلاعات کامل اقدام به خرید نمایید.
در حال حاضر اتوبخارهای متنوع و متفاوتی از انواع برندها در بازار وجود دارد، که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی می‌باشند. در مرحله اول انتخاب یک اتو باید مشخص نمایید که چه نوع اتویی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید، تا بیشتر و جامع‌تر با مشخصات و ویژگی‌های اتو بخار آشنا شوید.

انواع اتو

جالب است بدانید، یکی از پر مصرف‌ترین لوازم خانگی‌ برقی در منازل اتو است. حال برای اینکه بدانید چه نوع اتویی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد، ما انواع اتو به همراه ویژگی‌هایخاص آن را برایتان بازگو می‌کنیم.

اتو بخار

بیشتر اتوهایی که در منازل اکثریت یافت می‌شود، اتوبخار است. لازم به ذکر است، این نوع اتو جز پرطرفدارترین اتوها به شمار می‌رود. جنس کف اتو بخار خانگی بیشتر از تفلون، سرامیک و یا استیل است. برای خروج بخار از اتو در کف اتوبخار روزنه‌های ریز و درشتی دیده می‌شود. وجود اتو بخار در منازل شما باعث می‌شود، لباس‌های شما همیشه مرتب و اتو کشیده و با طراوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و ویژگی‌های خاص اتوبخار در برندهای مختلف به صفحه اتوبخار وبسایت خانه‌ چی مراجعه نمایید، و اتوی مورد نظر خود را با بهترین و ارزانترین قیمت تهیه نمایید.

اتو بخار پرس

اتو پرس یک نوع اتو بخار حرفه‌ای به شمار می‌رود. این نوع اتو دارای 2 صفحه جدا از هم است، که البسه بین آن دو قرار می‌گیرد. اتو پرس در صرف زمان صرفه‌جویی می‌کند و خیلی زود تر از اتو معمولی البسه را اتوکشی می‌کند. لازم به ذکر است، استفاده از اتو پرس به راحتی استفاده از اتوبخار نیست، و دنگ و فنگ خود را دارد. به صورت کلی بهتر است، برای اتوکشی ملحفه، پرده، شلوار پارچه‌ای و ….. استفاده شود. به دلیل سنگین بودن این مدل اتوها باید یک مکان ثابت در منزل برای آن در نظر گرفت.

اتو بخار مخزن‌دار

یکی از ویژگی‌های خاص اتو مخزن‌دار این است که به دلیل داشتن مخزن آب آن به زودی تمام نمی‌شود، و نیازی نیست زود به زود اتو را پر از آب کرد. تفاوت عمده این اتو با اتوبخار معمولی در شلنگی است، که اتو توسط آن به یک مخزن متصل شده است. اتو مخزن به قابلیتی دارد، که باعث می‌شود بخار زیادی توسط اتو تولید شود.

بخارگرها

در این دستگاه‌ها اتوکشی توسط بخار صورت می‌گیرد. و از ویژگی‌خاص آن می‌توان به ایمن بودن آن نیز اشاره نمود. شما می‌توانید لباس‌های مهم و گران قیمت خود را با این مدل اتوها، اتوکشی نمایید. و اما از مزایای قابل توجه بخارگرها قابلیت اتوکشی عمودی بسیار قابل توجه است. دیگر لازم نیست، شما لباس خود را از تن در بیارید، می‌توانید ایستاده و لباس بر تن اتوکشی را انجام دهید.

نتیجه گیری

امیدواریم تیم خانه چی توانسته باشد در انتخاب اتو مورد نظر شما کمکی کرده باشد و این مقاله مورد توجه قرار گرفته باشد. لازم به ذکر است، برای کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات انواع اتو در وبسایت خانه چی به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید، و از قیمت اتو و مشخصات آن‌ها مطلع گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *